fredag den 23. oktober 2009

Mine undulater1

Det første kæledyr, jeg fik , var en blå undulat(Hans). Jeg var 6-7 år dengang jeg fik ham.
Han var ude hele tiden. Han sad næsten hele tiden på et stor spejl med en lille hylde. Han var med i alt, hvad vi foretog.
Men han var en morgenmand(fugl). Jeg blev vækket af ham hver morgen. Jeg blev meget irriteret om weekenden lol, nogle vat jeg sogar nød til at sætte ham helt ud i køkkenet for at få min morgen søvn.lol
Når vi sad ude i køkkenet og spiste, sad han med og fik lov til at smage det forskellige.
Han blev 7-8 år.

Her er nogle billeder og links om undulater:

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=undulater&meta=&aq=0&oq=undulat

1 kommentar:

  1. Tak for at du deler linket og din historie om din undulat!

    Vh. Petra

    SvarSlet